الأحد، 4 يناير 2009

أجمل يوم في حياتي



نعم اجمل يوم في حياتي .........إنه يوم لن أنساه ما حييت ......يوم تاريخي........ يوم تتمناه كل أم ...........وهو رؤية ولدها وفلذة كبدها بملابس المدرسه ومغامرات أول يوم مدرسه وكيفية الاعداد له فعلا لن انساه ولن انسى فرحة مهند وهو يختار الشنطه التي اشترط ان يكون عليها الاخ سبايدر مان (فارس احلامه ويقظته) وايضا وهو يختار الشوز المنور والشراب المرسوم عليه فارس احلامه نفدت من ذلك علية الطعام التي لم نجد التى عليها سبايدر لن انسى الفرحه في عينيه البريئه وهو يرتدي ملابسه ويذهب للمدرسه ويحمل الشنطه والزمزميه وعلبة طعامه في منتهى النشاط وعندها تذكرت أيام طفولتي وكيف كنت احب المدرسه ولا احب التأخر عليها(إنه تقليد عائلي حضور طابور الصباح) والآن انتهي مهند من التيرم الاول وأخذ أجازة نصف العام (يا ويلييييييييييييي) وأنا خائفه من نتيجه التيرم (اصله شهاده يا ناس) كى جي وان وربنا يوعدكم بالشهادات!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هناك 6 تعليقات:

بوبو يقول...

نودة حبيبي وشقاوته الفظيعة.. عقبال يا رب ما تشوفيه في الكلية وتفرحي بالزهرة الجميلة اخته الشقية.. بوسيهملي كتييييييييييييييير لحد ما اشوفهم

KING TOOOT يقول...

يارب تشوفيه في الجامعة , وطبعا حايكون عامل بلاوي كالعادة
سلمي لي على نودة حبيبي و أخت نودة الجميلة
و أبو نودة بالمرة علشان مايزعلش زي بعضه
تحياتي لكي و للشاطر حسن
KING TOOOT

غير معرف يقول...

ربنا يطمنك على شهادته ويطلع شاطر زي يوسف ابني وتفرحي بيه ، وبعدين قلقانة من كي جي وان ، اومال لما يبقى ثانوية عامة تعملي ايه؟ربنا يعينك على تربيته هو واخته
واهلا بيكي في عالم التدوين ولو اني مش مدونة
مامت يوسف

اميرة الأحلام أماني يقول...

مامة يوسف شكرا على دخولك مدونتي ومشاركتي افراحي واحلامي ارجو المداومه دائما وانا بحب جدا اسم يوسف وكان نفسي اول ولد اسميه يوسف بس جه باسمه مهند والحمدلله وشكرا

اميرة الأحلام أماني يقول...

وليد وحشتني فعلا يا كنج وعقبال يارب ما نشوف مهند وعمر مع بعض اخوات وفي منتهى الشقاوه والشاطر حسن بيسلم عليك سلامي لحبيبتي هوبه وروح قلبي عموره

اميرة الأحلام أماني يقول...

حبيبتي هوبه يا من تركتي في نفسي اثراًلن ينمحي حتى اراكى ثانيه وتطمئن عيوني عليكم وعلى حبيبي عموره